5.7.06

L famoso anónino zaparciu


Diç que zaparciu l famoso anónimo que comentaba este blog, quien l ancuntrar, diga-le que ya stamos a screbir i puode benir a falar mal de nós outra beç (mas an mirandés).

33 comentários:

Gingko biloba disse...

deixai bos disso! e falai mas ê dal Mundial(mas hoje não que num tenemos razones pra festejar), de la festa de Santa Barbela que ai bem,esperamos nos! dal famoso torneio(futebolês) de las silbeiras que debe estar a ser, sei alha qualquer cousa que mos ambaia:)

sobreiro de la couba disse...

Continuando com o 1º comentário;
Realmente, oh Paulo, não esperava isto de ti. Quem quiser criticar que o faça, por isso é que se continua a escrever. É bom para a saúde do blog. Vamos continuar a falar da nossa sempre linda e acolhedora terra, com aquele "toque" de humor sempre que seja possível. Deixa-te disso e continua a escrever com o "toque" de humor a que nos foste habituando. Vamos lá rapaziada, por que esperam para “bombardear” isto com novos posts?!
Fuorça Founte Aldé…

Dr Dre disse...

ah paulo...c***lho paulo...parece que stás cun buntade de ampeçar a ancuntrar l tou mecedes sin ruôdas...apuis andas a piê!!!ls anónimos fazen falta para ûa cousa: dar trabalho a la rapaziada de fuonte d´aldé a apagar ls ditos...

manel disse...

Buonas! Só quiero poner eiqui dues cousas:
1. Cumo se dixo ne l blogue, screbei an mirandês! Todos bós lo sabeis falar, so falta que o screbais!
2. Eiqui NUNCA naide apagou ls comentários de naide! Un único comentairio que aparciu eiliminado fui apagado por l próprio que lo screbiu. E fui apenas un! Agora para de mos comer la cabeça cun essas bocas!
Paç!

anónimo disse...

iou num sabé q'esto era assi!!! agora l famoso anónimo bai a ampeçar outra bez.....

camposino disse...

Oubrigado "Anónimo" pul deicionário, stá mui bien cunseguido. Paç

Dr Dre disse...

yeah...peace and love...conho, ya pareceis ua banda de jamaicanos, todos "fumados" (até que punto será berdade, isto?)...l grupo de ls sidrosos anda mie calmico.fazeis bien, rapazes.cuntinuai a querer fazer ua cousa sin oufensas ou insultos.ala, stá dito

ZeLu disse...

Yê berdade, l cumentario fui you que l'apaguei,mas tamien fui you q'l srebie i apouis apaguei-lo porque m'anganhei a screbir.A ber s'ls puntos se acabam q'apuis ya bolbemos cum mais furça e nuobas que nunca mais acabam.
Porque an Fuonte Aldé e n'l plaino en redor nunca se acaba que dezir!!!

Anónimo disse...

Após tentar "perceber" o que grande parte destes miúdos pretendem dizer com estes comentários, alguns dirigidos à minha pessoa, pois aqueles que realmente eu tive o prazer de escrever não foram com o intuito de causar tão grande estupidez nas pessoas que frequentam este blog, muito menos naqueles que o escrevem! E no final de tudo o que se torna sarcástico são as gargalhas daqueles que me acompanham, verdadeiros profissionais da língua, ao ler tão grandes barbaridades! Este blog não passa de um grande “inculto” ao próprio mirandês! Nunca se escreveu, e quem o tenta fazer esta contra ao que se chama de “eticamente correcto”. Eu próprio o poderia fazer, sim, sem qualquer problema! Quem seria o infeliz contemplado que iria corrigir os meus erros?! Uma maquina? Que lindo! Vocês escrevem desta forma porque uma “máquina” assim vos disse que estaria correcto! Infelizmente dentro de aproximadamente cento e cinquenta anos o mirandês estará instinto para bem de muita gente… ou então porque não pensar na independência do planalto mirandês? O João Jardim apoiava o vosso manifesto! Será assim a única forma de preservar a “vossa” língua?! Na verdade esperamos bem que não… mas este blog promete causar furor e não esperando por um fim breve só peço que se tornem mais “cuidadosos” pois pela “qualidade” do mirandês que lemos quando alguém o tenta escrever da vontade de dizer “Nunca mais morrem estes inúteis…”

ZeLu disse...

Quando fures um caxico mais spierto apuis yá serás capaç de perceber...Inda naide dixo que eiqui se escreve l perfeito mirandés...Mas se sós tu a dezir-lo, nós agrademos!! Este blog tamien sierbe pra dar la palabra a pessonas como tu! Se no onde screbies? N'l tou diário? pra fazeres umas floricas, apuis pegas numas borratonas e pintas-las!!

manel disse...

Mas quien ye l stropício esse, l sr. anónimo que screbiu isso? Se sabes l berdadeiro mirandés bien que lo podias screbir ou ansinar a toda uma quemunidade de studiosos que l ambestigan e definirun ua cunbençon ourtografica. Yê berdade que l mirandés nuca fui scrito, até à quaisque cien anhos atrás, quando aparcirun ls primeiros studos filológicos sobre l mirandés, e se queremos que l mirandés cuntinue bibo tenemos que lo passar para la scrita, dende ben la Cunbençon Ourtografica. Se nó yá 30 pessonas como esse "anónimo de l restelo" habian acabado cun él! Num me parece que seias Mirandés, nien sequer saibas la amportancia lhinguística dua lhengua de eiboluçon directa de l próprio lhatin que cunseguiu subrebibir tanto tiempo ne l bielho cuntinente! Por isso bai l Centro de Studos de l Mirandés na Faculdade de Lhetras de l Porto i de Lisboua, ou bai a Miranda i fala cun quien berdadeiramente sabe de la cousa, e nun bengas a fazer-te de grande eignorante para estes lhados! Estes "miudos" que eiqui screben ten todos grande speriência ne l mirandés falado, de toda la bida, agora para lo poner an scrito hai que definir regras, i stamos a ber se lo praticamos, nun somos profissionales de la lhengua, isso son las ties de la bida, nó?
Fartos de stropícios destes andan todas las culturas ne l mundo que se querem mantener nesta aldeia global an que bibimos!
-Bai-te a scabar la bina! (Se calha nien sabes l que isso ye!)
Paç para todas las perssonas de bien!

zzz disse...

"... o mirandês estará instinto ..." Diç l Tiu Anónimo...
cumo ye q se "instintua" l mirandes? :P

Anónimo disse...

Ao Sr. Zelu: "Meu cara amigo, após observar a sua falta de compreensão no meu português simplificado, propositadamente para fácil compreensão da vossa parte, venho corrigir uma pequena observação feita da sua parte, “Inda naide dixo que eiqui se escreve l perfeito mirandês...” Eu nunca referi que se tinha que escrever o mirandês perfeito, muito pelo contrario, eu refiro que o próprio mirandês nunca se deverá escrever.
Ao Sr. Manel: “Após ler o seu comentário compreendo perfeitamente a sua atitude “defensiva” perante o meu comentário e como um perfeito “desportista da língua” (não no seu sentido obviamente) lhe digo e afirmo com toda a certeza que eu já escavei mais vinhas do que você e todos os seus quatro irmãos juntos!
Por fim ao Sr. Zezu: “extinto” – obrigado pela correcção ou então os meus lamentados pêsames pela sua falta de compreensão óbvia do verdadeiro sentido da palavra.
P.S.: Eu nunca faltei ao respeito a ninguém nem ao próprio mirandês por isso informo que será extremamente incorrecto optarem por esse sentido da palavra.
Paz para todas as pessoas de bem!

manel disse...

Pronto, atao quedamos todos amigos! inda bien! Só quedamos un cachico ancomodados quando dixo que staba a la spera que morrissemos.. mas pronto.. son cousas de l momento. Un die habiamos de mos ancontrar para çcutir l mirandés ne l presente i ne l feturo, ye siempre buono haber oupeniones bariadas e que se çcutan, para la eiboluçon!
Paç para todos de bien!

ZeLu disse...

Caro anónimo:"Este blog não passa de um grande “inculto” ao próprio mirandês!"
Mas bah...debo ser you que num antendo!!
Pudes quedar cun l triciclo, you quedo cun ls pedals...

camposino disse...

Bounas, you pienso que l "Sr. Anónimo" ten la sue razon. Quantas çcuçones nun toube you, al defender quel Mirandés nun se debia screbir. Mas báh! You siempre dixe que nun sei screbir e screbo cumo falo, sin seguir quaije nada de la cunbençon. Isto nun passa d´ua "brincadeira" que dcidimos fazer apuis dua cena todos juntos, onde siempre hai ideias mi buonas. L Sr. Anónimo pienso que fui um cachico mal intarpretado, mas timien ye berdade que l sou texto staba um cachico "probocador". L mirandés bai a cuntinuar a ser falado e screbido. Nós todos (ls que screban) sabemos mui bien que l mirandés nunca se screbiu e naide poude dezir que sabe screber melhor que l´outro, por isso Sr. Anónimo continuai a fazer ls boussos comantários, mas tantai faze-los an Mirandés.
Yá dou pra ber que conheceis (Sr. Anónimo) bein todos ls que scriban e spero que nun futuro bien proximo, fagades comantários cun la boussa eidantidade.
Paç e oubrigado a todos ls que se importan cul Mirandes e que pierdam um cachico del sou tiempo a besitar este nousso-bousso pequeinho espaço dedicado ál Mirandés e a la noussa siempre querida tierra.

ZeLu disse...

Cada um cun la sue...Mas las lhenguas todas tenen ls sous avanços e se hai giente que estuda e desambulbe la escrita d'l mirandés cun fundamentos bálidos, yê porque tenen algum crédito...agora apuis algumas cousas tenem siempre outras opniones de cumo las screbier...
Las cousas quando se dizem, num yê só atirá-las para l'aire, e apuis benir preiqui a poner-se en riba de uma cadeira e dezir mal d'ls outros...isso percebiu-se bien por mui simples que alguns dizen screbir...

Anónimo disse...

Acabei de ler todos os comentários referentes à minha pessoa, e na verdade fui um bocadinho "burro" ao vir para aqui "mandar bitaites" às pessoas que, com um gosto enorme em relação à língua da sua terra tentam, por meios novos, como a internet, de divulgar um pouco mais a sua identidade. Por isso, caros amigos não espero que me "encham de porrada", mas que me desculpem pelas minhas atitudes "do contra" de todas as vezes que escrevi aqui. A verdade é que é muito mais fácil "esconder-me" atrás de um "nome" anónimo do que assumir a minha pessoa de uma vez por todas. Mais uma vez, tenho sido um "cromo chapado" a entrar nestas discussões "infantis" do "contra" extremamente incorrectas.
Paz para todas as pessoas de bem!

zzz disse...

pus you sou de l'oupenion q ua lhengua, qualquiera eilha, se quier sorbrebibir ten q ser scrita...
tamien... de q outra maneira haberíamos nós de screbir este blog se nun se podisse screbir l mirandés...
mas tube ua eideia!!! purque nun fazemos l blog solo cun MP3??? assi quedaba toda la giente cuntenta :D

p.s. la razon de'l miu cumentairo ye pa lhebar la cuonta de'ls ditos a 19.. mais un cachico stamos ne'l 20!!! fuorça!!! stamos a bater recordes
:D

manel disse...

Bá aton, "sr. Anónimo", çculpas dadas, çculpas aceites! Nun se fala mais nisso!
Quiero aton celebrar l que ye l bigésimo comantairo pula pormeira beç! Biba l blog, ls que lo scriben, ls que lo leian i ls que lo comentan! Inda bai a ser mais lido que l de l Barnabé! ;)
Paç!

camposino disse...

Las cçulpas son bien aceites Sr."Anonimo", mas a ber se un die destes mos diç quien ye, ua beç que mos conhece a todos.
Si ZEZO, por saber que la unica maneira del "nousso" mirandés sobrebibir ye mediante la su scrita, ye que ampecei a screber ( i no mui bien)apesar de nun concordar cun muita cousa.
Paç
Bá aton, a ber se chegamos a ls 30.

ZeLu disse...

Çculpas aceites...Estas a ber!! num custa nada baixar d la cadeira, até porque puode çcunjuntar-se e yê siempre melhor baixar çcansado do que cair sin crer...
Paç para todos!!!

Anonimato disse...

Após observar a tentativa de um idiota (um anónimo a fazer-se passar por outro anónimo) isto sim o cúmulo de uma enorme falta de carácter, decidi fazer um registo! O que me surpreende ainda mais é ver todos os comentadores do blog a serem levados “ao berço” por esse comentário! Primeiro, a expressão introdutória do comentador “Acabei de ler todos os comentários…”. Segundo, eu nunca me iria considerar “burro” por escrever os 2 primeiros coments! Terceiro, intitular-me “cromo chapado” já é um abuso! Quarto, referir os meus comentários como "infantis" e do "contra" isso sem duvido que me deixa a pensar que se não fosse a minha existência, este blog hoje ainda não teria um “post” com tantos “coments”! Quinto e último (ui que bom, dizem muitos), será que vamos ter outro “post” intitulado “L famoso anónino d’l anónino zaparciu”...

PalMeiros disse...

Boa!!!
Staba a quedar preocupado, cuidei que l anónimo teníe perdido l sou caráter... Custaba-me a crer que houbissa sido el a screbir aqueilhas cousas.
Um grande abraço pal anónimo berdadeiro i pal outro tamien.

ZeLu disse...

A mi tamien me custava a crer, mas quanto l carácter... yá me parece outra cousa.... Star a acusar de falta de caracter ls outros anónimos quando l próprio se sconde atrás d'l anonimato...Afinal quien ten falta de quei??

Anónimo disse...

Isto é uma falta de respeito!!!!!
O verdadeiro anónimo sou EU!!!!!
Todos os outros são impostores.
Isto assim não pode ser.
Desde quando um anónimo se regista com uma identidade mesmo que o nome seja anónimo???????
Acabou-se.
Eu é que sou o VERDADEIRO ANÓNIMO

Anónimo disse...

Mas "qual quê"!!! Afinal andam a "baralhar" as pessoas, que eu sou o anónimo original!! Sabem aquelas músicas todas da época medieval e por aí fora até aos nossos dias escritas por anónimos! FUI EU! Ah, e esses comentarios todos para tras fui eu que os escrevi a todos! Quem está "praí" a falar de mau carácter?? Eu é que sou o "gajo" do pior carácter de toda a "espécie" porque eu sou o verdadeiro anónimo que nao se identifica! "vamos" lá ver como é isto! Estou a ficar "irritado"! O verdadeiro anónimo sou EU!!

zzz disse...

HAHAHA
isto tá tao fixe!!!

Anónimo disse...

l berdadero anonimo sou iou!!!

zzz disse...

AHA!!!
i yá ban 30!!!
(teniemos q deixar isto nun númaro redondo)

Anónimo disse...

Cool blog, interesting information... Keep it UP atlantic city texas holdem tourname zocor and grapfruit http://www.jobcheckingcholesterol.info/zocorindigestion.html 2-line digital answering machines Car alarm joy Nalmefene patent Renault 10 gallery Liver enzymes and cholesterol medications Boating games buspirone doctor Bath faucets glass handles Tures of cellphones Famous players in women's soccer Cholesterol lescol gardner ma soccer Levitra online without a prescription http://www.advisorfinancial0.info/401k.html

Anónimo disse...

Keep up the good work » »

Anónimo disse...

Cool blog, interesting information... Keep it UP »