26.5.06

L grande home de la pala


Diç que este home ye sin dubeda ua referéncia an la aldé. Home mui fuorte e baliente, destemido e siempre pronto a ayudar a la fiesta siempre que chaman por el.
Ten sobrebibido hai yá alguas geraçones. Son poucos an la aldé que nun lheborun cun la pala bien assente n'ls “fucinos”. Este home ten tantas mas tantas stórias que serie preciso fuolhas de la gruossura de las que el usa an su juornada de trabalho, pra que l lhibro nun ficasse mi grande.
Yé tamien un home fiel i que acompanha siempre ls de la aldé quando se deslocan pra fuora dei-lha. Se bíssades l qu'este home trabalhou l anho passado an Madrid, nunca habie bisto a naide trabalhar daqueilha maneira (nien a miu abó camposino, quando s'anrraiba an la binha).
Sin dubeda l padrino i padroneiro de Founte Aldé.
Tenemos que arranjar un altar an la eigreija para el.

Nun percan l próximo eipisódio de l home de la pala, porque nós tamien nó!!!

5 comentários:

Miguel disse...

Buonas tardes!

Desculpai mas hj inda bou escreber em purtoges correctu pk o meu mirandes inda tem k aprefeizoar!

Bom parece k o meu irmao me indicou este blog...e malta parabens! ta espectacular!

Ja começa tb a ser famoso aki na republica checa e já muita checa anda entusiasmada com o pobo de fuonte alde! Pode ser que este verão eu leve um carregamento ai de umas 40 pa distribuir pla aldeia!

Bom malta ha k continuar pa eu saber as novidades da aldeia!

Um abraço grande pa todos...vemo-nos em Agosto!

camposino disse...

Bota, a ber se las trais a todas.
Mas nun achas que 40 son poucas?!!!...

Anónimo disse...

A mi parece-me que um camboi deilhas chegaba!!!

Fred disse...

grande home, si senhor!!! siempre disposto a trabalhar

Anónimo disse...

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it
» » »